18- 35 yaş arası SGK kaydı olan kadınların SGK hakları ve finansal hizmetler
konusunda bilinçlendirmek.
PROBLEM
Kadınların istihdama katılım, SGK’ya kayıtlılık ve finansal hizmetlerden faydalanma oranının düşük olması.
ÇÖZÜM
SGK, Mastercard, TurkishWIN işbirliği ve FODER’in sağladığı içerik desteği ile hayata geçirilen kampanyada kadınların finansal okuryazarlık oranının arttırılması ve SGK haklarını öğrenmesi amaçlandı.
SONUÇ
10 ilde düzenlenen eğitim seminerlerinde erişilen binlerce kadın çalışana finansal okuryazarlık eğitimi verilerek, kendilerinin ve ailelerin bütçelerinin yönetilmesine katkıda bulunuldu.
Harikasınız
Bize bu proje de güvendiğiniz ve bize emanet ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sizinle kurduğumuz dostluk bizi çok mutlu etti.