48% SAĞLIKLI SÜTE DÖNÜŞ







TETRA PAK
SAĞLIK İÇİN SAĞLIKLI SÜT İÇİN

BRIEF
Sağlıklı ve ambalajlı süt tüketimini artırmak ve pazarı büyütmek

PROBLEM
Son yıllarda büyüyen doğallık trendi nedeniyle tüketicilerin açık sütün sağlıklı ve organik olduğunu düşünmeleri ve bu nedenlerle tercih etmeleri

ÇÖZÜM
Milli Eğitim Bakanlığı, Halk Eğitim Merkezleri, Hacettepe Üniversitesi ve Tetra Pak işbirliğinde gerçekleştirilen ve 12 yıl devam eden kampanya farkındalık ve pazar geliştirme amacıyla hayata geçirilmiştir. Bu alanda, Türkiye'de bir ilke imza atarak, kurumsal sosyal sorumluluk anlamında 360 derece iletişimi sahiplenen tek ve en etkili kampanyadır.

SONUÇ
12 yılda, 7 milyon kadın, %48 ambalajlı süte geri dönüş.
Harikasın Tetra Pak
Bize bu proje de güvendiğiniz ve bize emanet ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sizinle kurduğumuz dostluk bizi çok mutlu etti.
